פרופיילר לאנשים

קריאת תווי פנים ושפת גוף בראשותו של איתן שגב

*שם:
*טלפון:
אימייל:
*הערה:


  • קריאת פנים כל אחד יכול (11/10/2011)

    אני רוצה לספר לכם מעט על תורה מדעית שכולנו משתמשים בה יום יום " קריאת פנים"

    עוד מילדותנו אנו קוראים פנים ומאבחנים איש את רעהו, אך לא תמיד אנו מבינים למה התחושות והחשיבה על האדם שמולנו לא מסתדרות לנו עם המציאות.

    FACE READ זוהי שיטה מדעית מוכחת המקנה לנו כלים לאבחן את האנשים סביבנו וזאת רק במבט ,ולפני שדיברו ולו מילה אחת.

    מדע זה נחקר במשך למעלה מעשור והניב תוצאות מדהימות של יכולת איבחון בדיוק של 92% .

    אנו יכולים להשתמש במדע זה לאבחון ילדים, הכרויות ,עסקים ,השמה ,חברים ,משפחה ועוד....

    אספר לכם סיפור קצר....

    בהיותי אב לשלושה ילדים נתבקשתי מבית הספר בו לומדים ילדי להכין איזו מצגת על עבודתי ,ובכן אני מגיע לכיתה של 40 תלמידים ומסביר להם על התחום המוזיקאלי שבו אני מתעסק בנוסף לעיסוקיי האחרים .

    בסוף ההרצאה לילדים  מבקשת המורה  שאשאר עוד מעט והעזור לה לסיים את השיעור ,אני מסכים אך בתנאי שאציג לתלמידים את יכולת קריאת הפנים שאני יודע וכך היה, אני עובר ילד ילד שמעולם לא פגשתי ולא הכרתי ואומר למורה אילו הם תכונותיו החזקות והבולטות באופיו .

    המורה נשארת בהלם ואומרת לי " אם הייתי יודעת קריאת פנים בתחילת השנה לא הייתי צריכה לעבור את הדרך הארוכה שעברתי בהכרות שלי עם תלמידיי".

    סיפורים שכאלה הינם קצה המזלג ממגוון הסיפורים שיש לי על קריאת פנים ואשמח לשתף אתכם בהם

    כמו כן כנסו לאתר שלנו ותוכלו ללמוד יותר על קריאת פנים

    http://www.facereadcollege.com/


     
  • כל אחד יכול לדעת האם האדם מולו סובל ממתח נפשי גבוה - FACE READ אבחון אישיותי ע"פ תווי פנים (21/11/2011)

     

    כל אחד יכול לדעת האם האדם מולו סובל ממתח נפשי גבוה שימו לב היטב לעיניים של מובארק

    לא צריך להיות גאון בשביל לנחש שחוסני מובארק במתח ובדיכאון. 
    אך באמצעות קריאת פנים (פרסונולוגיה) כל אחד יכול ללמוד כיצד להבחין ולאבחן את הסימנים הפיזיים המעידים על כך שאדם סובל ממתח נפשי גבוה.

    מבט מבחוץ 
    הסממן הפיסי הבולט ביותר המעיד על קיום של מתח נפשי גבוה הוא הבולטות של הלבן בעיניים מתחת לקשתיות. סימנים פיזיים נוספים הם מבט זגוגי וחסר ההבעה, עיניים אדמומיות או עור פנים מבריק ובוהק.

    מבט מבפנים
    איך זה קורה? מתח נפשי יכול להיגרם מהרבה משתנים בחיים החל מהכנות לטיול, דרך חיי הזוגית והחיים המודרניים והתובעניים, תחושה של כישלון וכמובן עד מצבים קיצוניים של שבי או תחושת רדיפה. ככל שהמצב ה'מלחיץ' נמשך זמן רב יותר כך גם גוברים ומתחזקים הסימנים הפיזיים ונדרש הרבה יותר זמן ל'השתחרר' ממנו ולחזור לחיים נורמטיביים.

    אז מה עושים?
    עצה לחברים: זיהית אצל אחד מחברייך או מכרייך מתח נפשי גבוה? כדאי להציע לו להתרכז ב-'היום', לחשוב על 'המחר' ולשכוח מ-'האתמול'. כמו כן לשלוח אותו לנוח או לעסוק במטלה שתעסיק אותו ברמ"ח אבריו ומאה אחוז מכושר הריכוז שלו.

    עצה לעצמך: אם יש בך יכולת שליטה עצמית טובה, תדאג לשחרר את עצמך ממילים קשות ומחשבות שליליות, צא לטייל בקרבת מים או עצים או הקשב למוזיקה מרגיעה תוך השענות אחורה ונשימה עמוקה. אם השליטה שלך בעצמך חלשה, מומלץ לפנות לעזרה.
     

     

  • מה אומרות הפנים של יו"ר ישראל ביתנו ושר החוץ אביגדור ליברמן? ע"פ Face Read ניתוח אישיותי ע"פ תווי פנים (21/11/2011)

    מה אומרות הפנים של יו"ר ישראל ביתנו ושר החוץ אביגדור ליברמן?

    מבט מבחוץ:

    הפנים הרחבים של ליברמן מאופיינים בשיער ועור פנים עבים. המצח שלו רחב עם רקות שבולטות החוצה, בעוד הגבות שלו נמוכות מאוד, זוויתיות ומסתיימות עם בליטות קטנות כלפי פנים. קשתיות העיניים גדולות והעפעפיים נושקים לקו הריסים. אוזניו ממוקמות קרוב לקו העורף ולא ממורכזות לאפו הקמור והמחודד במקצת בקצהו. שפתו התחתונה עבה במיוחד ובולטת בין הלסתות הרחבות ומעל לסנטרו המעוגל והרחב.

    מבט מבפנים: זכר 'אלפה':

    עורו ושיערו העבים, המעידים על מצ'ואיזם וחספוס, בשילוב אפו הקמור והמחודד בקצה, שמאפיין כושר ניהול ושליטה תוך קפדנות יתר. ביחד עם הלסתות הרחבות והבולטות שלו הם משלימים מראה סמכותי במיוחד ומסייעים להפוך את אביגדור למנהיג ומוביל בעיני הסובבים אותו.

    עד רמת הגרגר:

    בשביל להתקבל בעיני ליברמן חשוב 'לדעת את החומר'. הבליטות הקטנות בחלק הפנימי של הגבות בתחתית המצח הרחב למדי מופיעות אצל אנשים עם יכולת ריכוז מאוד גבוהה, אינטלקט גבוה במיוחד וחיבה ל'פרטים הקטנים'. אף על פי כן, העפעפיים שלו הנושקות לקו הריסים מעידות שאין לו סבלנות להפגנת בורות ושיחות חולין וכי הוא יציג לעומד מולו הרבה שאלות בטרם יספק את תשובתו לכל סוגיה.

    הלונה פארק של אביגדור:

    למרות שליברמן מאוד רגיש ומשדר נטייה לרצות ולהיענות לבקשות, כפי שניתן ללמוד מקשתיות העיניים הגדולות וסנטרו המעוגל והרחב, מיקום האוזניים שלו ורקותיו הבולטות עומדות מנגד ומייצגות יכולת הסתכלות נקודתית על ההווה והעתיד, מבלי להתרפק על העבר, חוסר התחשבות בוטה וטקט שפשוט לא קיים. רק גבותיו הנמוכות מאוד והזוויתיות מאזנות בין הצדדים ומקנות לו תכונות אופי של אדם חביב מראה וישיר מאוד.

    http://www.facereadcollege.com/

    http://www.face-read.com


     
  • ניתוח אישיותי ע"פ תווי פנים - הפעם ביבי נתניהו (24/11/2011)

    מה אומרות הפנים של יו"ר הליכוד וראש הממשלה בנימין (ביבי) נתניהו?

    מבט מבחוץ:

    שני הצדדים של המצח מקו הרקות ועד קו השיער ישרים. הרקות שלו שקועות ועם זאת קיימות בליטות קטנות בקצוות החיצוניים של הגבות. הגבות של ביבי זוויתיות (וי הפוך) ומתחתן נגלות עיניים שקועות מחד אך בורקות מנגד. אפו ישר ומסתיים בנחיריים רחבים. פניו מתאפיינות בחוסר סימטריות אוזן אחת בולטת אחת לא. שפתו התחתונה מלאה באופן יחסי לפניו הרחבים שעליהם ניתן לראות בבירור קמטיי הבעה רבים.

    מבט מבפנים:
    סוף מעשה במחשבה תחילה

    אין ספק שהמצח הישר, ועיניו השקועות מודיעות למתבונן על האהבה והיכולת של ביבי לבצע פרויקטים, במיוחד כאלו שדורשים ממנו חשיבה מעמיקה ורצינות דעת. זיכרון חזותי מרשים ודאי מסייע לו בביצוע הפרויקטים הללו כפי שניתן ללמוד מהבליטות הקטנות שבקצוות הגבות. כך גם העובדה כי הוא מאוד עצמאי וסומך על עצמו כפי שמעידים הנחיריים הרחבים.

    תן חיוך, כמעט הכל לטובה.

    הפנים הרחבים של נתניהו, המשדרים ביטחון עצמי גבוה מהממוצע, בשילוב קמטי ההבעה הברורים ועיניו הבורקות מסייעים למביטים בו לקבל תחושת אנרגיה גבוה וחיוביות פנימית. שפתו התחתונה המלאה באופן יחסי לפניו מעידה על חוש נדיבות בולט למדי, פשוט קשה לו לומר 'לא'.

    להסתכל בקנקן, לאו דווקא בתוכו.

    אפו הישר מעיד על קפדנות גבוהה ומודעות ליכולת השירות והניהול שלו, אך גם מבליטים את העובדה כי הוא 'סובל' מעודף טקט. יש לו נטייה להיות רכושני וביקורתי כפי שמעידות אוזניו הבולטות במקצת, אך עדיין יש לו הערכה רבה למבנה מסודר ומאורגן ויכולת גבוהה לראייה צורנית. היכולת לשפוט דברים מבחוץ מתנגשת אצלו לעיתים עם הנטייה לעודף טקט ורכושנות כפי שניתן ללמוד מאפו הישר ואוזניו הבולטות במקצת. בנוסף חוסר הסמטריות בפניו מעיד על חוסר עקביות בהחלטות וקשה לצפות את ביבי.

    הכותבים אלון לוי ואיתן שגב מ-face read

    http://www.facereadcollege.com/

    http://www.face-read.com/


     
  • הכי קרוב לקריאת מחשבות: לדעת מיהו האדם שמולך באמצעות קריאת תווי פנים! (01/12/2011)

    הכי קרוב לקריאת מחשבות: לדעת מיהו האדם שמולך
    באמצעות קריאת תווי פנים!

    [או: יותר עסקאות בפחות מאמץ, עם השיטה המדעית לקריאת תווי פנים!]

    מה אם היינו יכולים ליצור חיבור מיידי עם כל אדם בכל מצב? כמה מהר אנחנו מצליחים לסגור עסקה כאשר האינטראקציה עם הלקוח שמולנו זורמת... כשההתנגדויות מתמוססות... כשהלקוח אומר לנו "כן" בלי טיפת מאמץ מצידנו? 

    באיזו קלות היינו יכולים להחזיר את השליטה העסקית לידיים שלנו, אם רק הייתה דרך קסמים לקרוא בדייקנות את האדם שמולנו?

    יש כזו דרך. 

    אתם עומדים לקבל קוד-כניסה לתורה עתיקת יומין הידועה למעטים; גישה לידע שכל העושה בו שימוש, מגיע הכי רחוק שאפשר. אריסטו, החכם באדם, ידע לנבא "עתידות" בזכות התורה הזו... אלכסנדר מוקדון, המצביא האגדי, ידע לגייס את הלוחמים הנועזים ביותר... ואתם, תדעו איך 'לקרוא' כל אדם לפני שאמר מילה.

    בעולם האקדמיה, קוראים לשיטה תורת הפרסונולוגיה. בשפה היומיומית, מדובר בקריאת תווי פנים; היכולת לדעת מיהו האדם שנמצא מולך בוודאות מוכחת של 92% .

    סדנת Face-Read נותנת לכם הזדמנות חד פעמית להיחשף לידע המסווג הזה.

    בסדנה תקבלו מבוא לכלים רבי-עוצמה שבעזרתם תדעו בוודאות מקסימאלית:

     מה יגרום למי שמולי לבטוח בי? לראות בי איש עצה נאמן שכדאי להקשיב לו? 

     האם עלי לדבר אל שכלו או אל ליבו של האדם שמולי? איך, בתוך רגעים, אוכל להעלות את רמת ההתעניינות שלו מ- 4 ל- 10?

     מה מעדיף הלקוח כרגע: לקבל ממני נתונים נוספים או להגיע כמה שיותר מהר לשורה התחתונה? 

     האם סגנון התקשורת שלי מייצר אינטימיות מיידית עם הלקוח או גורם לו לאטום אוזניים ועיניים? מה יגרום לו לסגור את העסקה עכשיו?

     מתי לסמוך על תחושות הבטן, ואיך להימנע אחת ולתמיד מטעויות שיפוט אופי?

     האם האדם שמולי יעמוד במילה שלו או שכולו "רעש וצלצולים"?

     ועוד..... 

    הסדנה מועברת על ידי אלון לוי ואיתן שגב מקימי המרכז הארצי לאבחון אישיותי, מנחי סדנאות וקורסים ללימוד תורת הפנים, יועצים לחברות עסקיות ולגופים בכירים בענף הביטחון, ומפתחי תוכנת face-read להפקת ניתוח אישיות עפ"י תמונה. 
    _______________________________________________

    הסדנה תהיה מחולקת ל-4 חלקים

    חלק ראשון- נטוורקינג
    חלק שני- הרצאת מבוא על קריאת פנים 
    חלק שלישי- חומר לימודי למכירות
    חלק רביעי- סמולציה + סיכום

    הסדנא תתקיים ביום שני ה12-12-2011

    בשעה 19:00 ברעננה

    הכנסו עכשיו ללינק והרשמו נותרו מעט מאוד מקומות

    http://www.bizmakebiz.co.il/login/EventDetails.aspx?id=20975


     
  • מה אומרות הפנים של יו"ר קדימה ציפי לבני? קריאת תווי פנים FACE READ (08/12/2011)

    מבט מבחוץ:

    קו המצח של ציפי גבוה ושטוח (במבט מהצד) והוא הולך ונסגר החל מקו הגבות בצד הרקות ומסתיים בקו השיער. עיניים שקועות וקרובות לגשר האף בעוד הסנטר שלה זוויתי ובולט קדימה ומדגיש את מבנה הלסת הרחב והבולט.

    מבט מבפנים:
    לא לוקחת שבויים בדרך לפסגה:

    המצח הגבוה של ציפי מעיד על שאפתנות חסרת פשרות, חריצות גבוהה במיוחד העיניים שקרובות לגשר האף מסגירות את חוסר הסבלנות שלה לזוטות. היא תעדיף לחמוק מלקבל החלטות קשות, לפחות עד שלא תדע לעומק מה יהיו ההשלכות.

    ישר ולעניין:

    במבט מהצד המצח השטוח של לבני מסגיר יכולות ניהול וסנכרון גבוהות אשר יחד עם עיניה השקועות מעידות על חשיבה מעמיקה ומאוד רצינית לכל נושא אליו היא מתייחסת כל עוד מדובר בנושא עם תוכן אמיתי והגיוני. הרצינות שלה גורמת לכך שהיא לא 'סובלת' מעודף חוש הומור.

    דרך אחת מובילה לרומא:

    מבנה הפנים התחתון של ציפי, השפתיים והלסת הרחבה והבולטת הופכים אותה למנהיגה בדם שמאמינה בדרכה בלבד, אינה פתוחה לרעיונות חדשים ויש שיאמרו שתלטנית.

     


     
  • מבנה אישיותי של ארדואן - איש השנה והדמות השנואה ביותר ע"פ טיים מגזין 2011 (13/12/2011)

    רג'יפ טאיפ ארדואן, ראש הממשלה ה-58 של טורקיה.

    איש השנה והדמות השנואה ביותר על פי טיים מגזין לשנת 2011

    לפני שאני אתחיל לספר עליו אני חייב להשוויץ ולהגיד ע"פ הנסיון שלי שכל אחד יכול להגיד רחוק בגוגל.

    אני פתחתי את האתר שלי www.face-read.com לפני שנה וקצת , אתר ייחודי המבצע ניתוח אישיותי אונליין, כן אונליין ע"פ תמונה והצלחתי במילות המפתח FACE READING להיות ראשון בעולם כן ראשון בעולם, כשאת המילה הזאת מחפשים יותר מ- 699,000,000

    מילה נוספת היא FACE READ כשאני נמצא מקום שלישי בעולם , כשאת המילה הזאת מחפשים יותר מ- 4,340,000,000


    ועכשיו נעבור לאיש השנה והדמות השנואה ביותר על פי טיים מגזין לשנת 2011

    ארדואן

    מבט מבחוץ

    כשמסתכלים לארדואן בפנים ניתן לראות בבירור שהם רחבים מאוד. בתחתית המצח ומעל הגבות בולטת מעין 'מרפסת' בעוד הגבות שלו מכוונות כלפי מעלה. כשמסתכלים על העיניים שלו רואים פס לבן בוהק, שקצוות העיניים נמוכות ושקיים מרחק שונה בין כל אחת מעיניו לגשר אפו הנשרי והצר. השפתיים שלו גם כן שונות כאשר העליונה מאוד דקה והשנייה עבה ומלאה. מתחת להן ניתן לראות כי סנטרו מרובע וזוויתי. במבט בפרופיל של רג'יפ ניתן להבחין בצורת ראשו המעוקל ובאוזנו העגולה בחלקה ובחלקה ישרה, הממוקמת מאחור קרוב לעורף.

    מבט מבפנים
    מרס טורקי

    ארדואן לא עוצר באדום ויעשה הכל בתקיפות ובשיטתיות להשיג את מטרתו. זאת ניתן ללמוד מהמיקום האחורי של אוזנו, המצביע על תקיפות, מסנטרו המרובע והבולט, המעיד על אדם מאוד נחוש ולוחמני, וצורת ראשו המעוקלת המאפיינת אנשים שהולכים עד הסוף בצורה מוגזמת. 'המרפסת' או הבליטה הברורה שמעל הגבות שלו מסגירות שיטתיות מחשבתית ומעשית בכל פעולה שהוא עושה.

    מי אמר אני ולא קיבל?

    הפנים הרחבים של ארדואן מעידים על ביטחון עצמי גבוה כיאה למנהיג. גישתו חלוצית, כפי שניתן ללמוד מחלק אוזנו הישר בעוד אפו הצר מאפיין אנשים עם יכולת האצלת סמכויות לא מבוטלת. שפתיו השונות, הדקה העליונה והעבה התחתונה, מייצגות תמציתיות ושמירת סוד מחד אל מול כושר נתינה גבוה מנגד. לעומת זאת די ברור שהאדם נמצא תחת הרבה מאוד לחץ כפי שמסגיר הפס הלבן הבוהק מתחת לעיניו.

    בין מזרח למערב

    אחד הסממנים הבולטים בפניו של האיש הינו המרחק השונה בין עיניו לבין גשר האף. כלומר שקצה העין הימנית שלו קרוב יותר לאפו מקצה העין השמאלית. דבר זה מעיד על מצבי רוח משתנים בתדירות גבוהה. ניתן גם להבחין שעיניו נמוכות ואפו נשרי כך שברור כי הוא ביקורתי מאוד ודי סקפטי. כפוליטיקאי קיים בו חוש דרמטי מפותח, כפי שמסגירות הגבות הצורניות המיוחדות שלו וקיימת בו הערכה רבה למוסיקה, כפי שמספרות לנו אוזניו המעוגלות.

     


     
  • ברק אובמה נשיא ארה"ב (15/04/2012)

    מבט מבחוץ מבנה הגולגולת של ברק אובמה מוארך ומלא בבליטות ובשקעים. זאת, בזכות הרקות השקועות, שיוצרות בליטות גרמיות בקצה החיצוני של גבותיו הישרות, הקרובות מאוד לעיניו. גם שאר הסממנים בפניו תורמים למבנה הפרצוף המיוחד שניכר באוזניים בולטות ובעיניים שקועות ובורקות. למרות הקווים החדים בפניו, אפו הישר מסתיים בנחיריים רחבים ושפתו התחתונה מלאה. מבט מבפנים המנהיג החדש אדם לא סטנדרטי תמיד נמדד במבנה פניו. מבנה הגולגולת ורקותיו השקועות של הנשיא השחור הראשון של ארה"ב, מאפיינים מנהיג מודרני: אופי מאוד- מאוד תחרותי, זיכרון חזותי מרשים ועודף טקט, שמאפשר לו להיות 'פוליטיקלי קורקט' בכל רגע. אובמה מאוד עצמאי וקפדן, כפי שניתן ללמוד ממבנו אפו והנחיריים הרחבים, ולעולם לא יעשה צעד מבלי לחשוב עליו לעומק ובכובד ראש, כפי שמסגירות עיניו השקועות. דנזל, מאחורייך! סדר וניקיון חשובים ביותר לאדם פדנט עם חוש אסתטי גבוה כמו ברק. ההקפדה שלו ויכולת ההתבטאות והרטוריקה הגבוהים שלו מקבלים משנה תוקף באמצעות גבותיו הישרות וקמטי ההבעה המסותתים על פניו. אין ספק שאובמה הוא שחקן מלידה שמתאים לאמריקה של היום. Yes I can אם בגלל העיניים הבורקות, שמקרינות אנרגיה חיובית או מיקום גבותיו, שקרובות לעיניים ומשדרות סחבקיות כובשת, כל מי שימצא בסביבתו של אובמה יגלה אדם שקשה לסרב לו וקשה אף יותר לשכנע אותו. הוא יכול להיות נדיב, על כך מעידה שפתו התחתונה אך במקביל אוזניו מסגירות נטייה לרכושנות ולכן יהיו דברים שיעדיף לשמור קרוב אליו. כשמחברים הכל יחד מגלים אדם שיכול לראות את הדברים מכל זווית אפשרית וכך להגיע לליבם של השומעים.
  • טיפ 1) החזון שלי לתת לך כלים לדעת מיהו האדם שמולך באמצעות קריאת תווי פנים (16/08/2012)

    חבר'ה בתקופה הקרובה אני מתכוון לכתוב בצורה קבועה ולעביר לכם טיפים כדי שתגיעו הכי קרוב לקריאת מחשבות: לדעת מיהו האדם שמולך באמצעות קריאת תווי פנים! [או: חיבור מיידי עם כל אדם שנבחר בכל מצב, עם השיטה המדעית לקריאת תווי פנים!] אתם עומדים לקבל קוד-כניסה לתורה עתיקת יומין הידועה למעטים; גישה לידע שכל העושה בו שימוש, מגיע הכי רחוק שאפשר. אריסטו, החכם באדם, ידע לנבא "עתידות" בזכות התורה הזו... נפוליאון, המצביא האגדי, ידע לגייס את הלוחמים הנועזים ביותר... ואתם, תדעו איך 'לקרוא' כל אדם לפני שאמר מילה. בעולם האקדמיה, קוראים לשיטה – תורת הפרסונולוגיה. בשפה היומיומית, מדובר בקריאת תווי פנים; היכולת לדעת מיהו האדם שנמצא מולך בוודאות מוכחת של 92% . איתן שגב מ- Face-Read נותן לכם הזדמנות בתקופה הקרובה להיחשף לידע המסווג הזה. ב-FACEREAD תקבלו כלים רבי-עוצמה שבעזרתם תדעו בוודאות מקסימאלית: **מה יגרום למי שמולי לבטוח בי? לראות בי איש עצה נאמן שכדאי להקשיב לו? **האם עלי לדבר אל שכלו או אל ליבו של האדם שמולי? איך, בתוך רגעים, אוכל להעלות את רמת ההתעניינות שלו מ- 4 ל- 10? **מה מעדיף האדם שאני פוגש כרגע: לקבל ממני נתונים נוספים או להגיע כמה שיותר מהר לשורה התחתונה? **האם סגנון התקשורת שלי מייצר אינטימיות מיידית עם מי שאני פוגש או גורם לו לאטום אוזניים ועיניים? מה יגרום לו להתחבר אלי – עכשיו? **מתי לסמוך על תחושות הבטן, ואיך להימנע אחת ולתמיד מטעויות שיפוט אופי? **האם האדם שמולי יעמוד במילה שלו או שכולו "רעש וצלצולים"? **בנוסף אני ממליץ לכם לראות את הסרטון המצורף למטה שבו תקבלו עוד מידע והיסטוריה של הפרסונולוגיה http://www.youtube.com/watch?v=ziYc9tIyZtw&feature=youtu.be גילוי נאות: יישום הכלים שתקבלו ממני בתקופה הקרובה עומד להפוך את החיים שלכם הרבה יותר קלים (ו- רווחיים). אל תגידו שלא "הוזהרתם"..! הרבה אהבה איתן שגב - מומחה בינלאומי לאבחון אישיות ע"פ תווי פנים. יזם ומפתח תוכנה המבצעת ניתוח אישיות ע"פ תמונת פנים אונליין אתם מוזמנים להכנס לאתר ולבצע ניתוח אישיות בצורה אוטומטית http://face-read.com/index.php?option=com_content&view=article&id=65
  • הרעיון של קריאת תווי פנים - פרסונולוגיה ואיך תוכלו להתחבר אליה {אבל רק עם יהיה לכם כוח לקרוא את כל הטכסט} (20/08/2012)

    כמה פעמים קרה לכם שפגשתם מישהו ומיד הרגשתם שאתם לא אוהבים את האדם? כמה פעמים קרה שראיתם אדם ומיד ידעתם לסווג אותו ממבט כחנון? זה קורה כי מאז שאנחנו ילדים קטנים, אנחנו מאבחנים אנשים על פי החזות שלהם. ככל שהזמן עובר ואנחנו צוברים יותר ניסיון חיים, כך האבחונים שלנו נהיים יותר מדויקים. אנחנו קוראים לזה אינטואיציה לגבי בנאדם מסוים. מה שאנחנו לא יודעים, זה שהאינטואיציה הזו מבוססת על הניסיון של התת מודע שלנו. התת מודע שלנו, יודע לזהות תווי פנים מסוימים ולשייך אותם לתחושות או רגשות מסוימות אשר הופעלו כבר בעבר על ידי אותם תווי פנים בדיוק. אנחנו לא בדיוק יודעים להסביר את זה, אז אנחנו פשוט קוראים לזה אינטואיציה. השאלה אשר אמורה להישאל כאן, האם ניתן לקחת תווי פנים מסוימים ולאשליך אותם בצורה על אופי של בנאדם? בשביל לענות על השאלה הזו, בואו נחזור עכשיו אלפי שנים אחורה לתקופה של אלכסנדר הגדול – האדם היחידי אשר כבש את כל העולם. סוד הצלחתו של אלכסנדר הגדול היה בבחירת לוחמיו לקרב. לוחמיו נודעו בכושר הישרדותי ופיזי גבוהה. הם הלכו מאות של קילומטרים ברגל. הם חצו את האלפים ברגל. את כל זה הם עשו כאשר מסעות כבדים נישאים על גבם. הסוד של אלכסנדר הגדול היה טמון ביכולת המדהימה שלו לסנן את חייליו. שיטת הסינון שלו לא הייתה מסובכת. הוא לא האמין בלערוך מבחנים לחייליו. הוא לא בדק אותם בשטח. הוא לא העביר אותם טירונות. השיטה שלו הייתה מאוד פשוטה. הוא פשוט היה מתבונן בפניהם ובמאפייני גופם. שיטה זו הוא למד מהפילוסוף הדגול אריסטו. אריסטו היה מורו של אלכסנדר, והיה לבנאדם הראשון שכתב את תורת קריאת הפנים. אריסטו קיבל תורה זו בירושה מהמורים שלו. אפלטון שלמד אצל סוקרטס. תורה זו עברה מפה לאוזן עד שאריסטו החליט להוציא אותה לכתב. אריסטו טען, שתווי הפנים שלנו הם המפה לתכונות שלנו. לאחר שאלכסנדר הגדול למד את התורה במלואה מאריסטו הוא החל להתאמן עליה ולממש אותה. כך, כשהוא מצויד בנשק העצמתי הזה, הוא החליט שזו תהיה הטקטיקה שלו בבחירת לוחמיו שיצאו ביחד איתו לכבוש את העולם. אלכסנדר הגדול ידע לזהות מהתבוננות באנשים, האם הם עמידים למזגי אוויר קשים ומסעות מפרכים. עד כמה כושר ההישרדות והנחישות שלהם גבוהה. ובסופו של דבר, היה חשוב לו לזהות האם חייליו יהיו ממושמעים לו. בדרך הזו אלכסנדר הגדול כבש את כל העולם. את כל ההבחנות הללו, התת מודע שלנו יודע לעשות בצורה ספונטנית ולא מדויקת. התת מודע שלנו, לא מבין מה קורה אך הוא יודע לשייך את זה לניסיון עבר. אדם בגיל 18 ראה כבר עשרות אלפי אנשים, וחווה אלפי התנהגויות שונות. זה התחיל מאז הלידה ונמשך למשך כל החיים. מרקו פולו לדוגמה מספר לנו כי בגדד הייתה מרכז חשוב למדעים כולל פיזיונומיה, ומוסיף כי בביקורו בהודו המזרחית, הוא שם ליבו לכך שקיימים מומחים רבים בתחום. הסינים, פיתחו שיטה מיוחדת של קריאת פנים וקיימים אזכורים רבים בכתבים הסינים שחוזרים עד ל-300 לפנה"ס. גם אצל היהודים עם תורת הקבלה התפתח נושא "חכמת הפנים". בעקבות נפילתה של קונסטנטינופול (1453) לתורכים, הגיעו לאיטליה מהגרים יוונים רבים אשר הביאו איתם אלפי כתבים, וכן עם המצאת הדפוס (1454) כתביהם של אריסטו, אפלטון ולגניוס החלו להתפשט בין קוראים נלהבים ומתוך כך החלו להתפתח תיאוריות חדשות בנושא הפיזיונומיה, היה זה עידן הזהב של הרנסנס. במאה השש עשרה באיטליה נכתבו ספרים רבים בתחום הפיזיונומיה בראשות ג'ירולמו קרדאנו (1501 - 1576) היה מתמטיקאי, פילוסוף, רופא, אסטרולוג, וממציא איטלקי, מגדולי אנשי האשכולות בזמנו. מדע הפיסיונומיה שרד הודות לחוקר שוויצרי יוהן קספר לאוואטאר (1741-1801), שקסמו כפיסיונומיסט אידיאלי עם דמיון פעיל, כושר שיפוט ואנליטיות מדהימים, חידש את מדע הפיסיונומיה. במאה ה-18 הומצא מדע הפרנולוגיה ע"י רופא וינאי, פראנץ יוסף גאל (1758-1828), אשר מצא שמצב התפתחות חלקים מסוימים במוח משקפים את התנהגות האדם. ב-1866 החל הקרימינולוג המפורסם לומברזו לעסוק בפסיכיאטריה ששילב בין פרינולוגיה ופיסיונומיה ובעקבות מחקר מעמיק זיהה במבנה פניו של פושע סממנים מובהקים המעידים על הרוע שבו. באנגליה במאה ה-18 וה-19 ובזמן שלטונה של המלכה אליזבת "הראשונה" נחשבה קריאת הפנים כאיום על הרשויות והענישה על שימוש בשיטה הייתה הצלפה בשוט. מהיכן הידע הנוכחי? הידע והשיטה מגיעים מארה"ב רקע בשנות ה-30 של המאה ה-20 אדוארד וינסנט ג'ונס, שופט מלוס אנג'לס, אשר שם לב במהלך אלפי תיקים משפטיים, כי ישנו מכנה משותף בין תווי הפנים של הנאשמים לבין ההתנהגות שלהם, ערך מחקר מקיף ומעמיק אשר קיבל משנה תוקף מאוחר יותר. ג'ונס בחר לקרוא לשיטה פרסונולוגיה. בהמשך דרכו ג'ונס פגש את רוברט וויטסייד, עורך עיתון, הם חברו יחד וערכו מחקר אקדמאי בין השנים 1950 עד-1963 בהשתתפות 1050 בוגרים מקליפורניה ואורגון. המחקר התקיים באוניברסיטאות בקליפורניה ובאורוגון בהשתתפות נוירולוגים, פסיכולוגים, כירופרקטיים, גניטקאים וסטטיסטיקאים. במחקר זה נמדדו למעלה מ-70 תווי פנים אשר תועדו והותאמו (correlated) לגורמי אישיות, תוך שימוש בטכניקות סטטיסטיות סטנדרטיות. ניתוח התוצאות הראה דיוק-לתכונה ברמה מרשימה של 92%. מחקר שערך וויטסייד מאוחר יותר על קבוצה של 492 אנשים הראה, כי ההמלצות המקצועיות (vocational) אשר התבססו על המבנה הפיזי הצליחו בשיעור של 96% על פי עדויות אישיות של סיפוק בעבודה. כאשר הפרסנולוגיה באה לידי שימוש בכדי לייעץ בנושאי מערכות יחסים, המידע שהופק עזר לזוגות ב-88% מהמקרים. עוד בשנות ה- 40 נעשה מחקר בבית סוהר בסן אנטוניו, בשיתוף הפסיכולוג ג'ורג' ה. קנטרל. קנטרל טען כי קריאת הפנים אפשרה לו תשובות תוך דקות ספורות, בעוד שאבחון פסיכולוגי רגיל לוקח שעות רבות של צפייה. בשנת 1943 נעשתה בדיקה על פי שיטת הפרסנולוגיה לתלמידי קורס טיס בארה"ב כדי לבחון כמה יצליחו להשלים את הקורס והדיוק היה 96%. היכולות והמאפיינים המולדים (innate) אותם אנו יורשים, הם רק אחד מן הכוחות השולטים בחיינו. טיפוח בגיל צעיר וחוויות ילדותנו כמו גם חוויות מגילאים מאוחרים יותר, מעצבים במידה רבה את צמיחת האישיות שלנו. כמובן שלאחר תקופת הילדות אנו עדיין יכולים, על ידי רצון מודע ובחירה, לשנות את גישתנו, התנהגותנו ופעילותינו, ולקבל תמיכה בצמיחתנו והתפתחותנו האישית. אנו טוענים כי אדם נולד עם תווי פנים בודדים הבולטים במיוחד ונשארים איתו כל החיים, לכן יש לנו אפשרות לאבחן ילדים אפילו בשלב מוקדם בחייהם. כמובן עם ההתפתחות הילד, משתנות פניו וכן אישיותו ודמותו מתעצבות. הגברת התפיסה שלך. בכל פעם שאנו רואים פנים חדשות, אנו מודעים באופן אינסטיקטיבי למינו ולגילו של האדם, אותם אנו מתעדים ללא כל מאמץ מודע. תווי הפנים מפרטים מידע חיוני לגבי תכונות אופי, אותן אנו יכולים ללמוד לקרוא ולפרש באופן אוטומטי בדיוק כמו שאנו קוראים את המין והגיל. כאשר אנו לומדים לזהות תווי פנים חדשים, והופכים בטוחים בתכונות המאפיינות אותן, הזיהוי הופך לחלק מתפיסתנו המיידית. עם מיומנויות אלה, כאשר אנו פוגשים אנשים חדשים, אנחנו יודעים דברים רבים עליהם לפני שנאמרה ולו מילה אחת. המבנה הפיזי שלנו כל אחד מאתנו בנוי בצורה ייחודית. כמובן שישנם אנשים בעלי תכונות דומות אך חשוב גם לבדוק את עוצמתן. ברגע שאנו מסוגלים לזהות את רמת העוצמה, אנו יכולים ליצור תבנית אשר משקפת את סגנון חשיבתו של האדם, תגובותיו הרגשיות, סגנון הביטוי, פעולותיו, תגובותיו והעוצמות הפיזיות . שמונים אחוזים מן התכונות הן גנטיות; התכונות הנותרות הן מה שאנו מכנים "תכונות משענת" (crutch traits). לדוגמה הקווים והתלים (mounds) אשר יכולים להתפתח מעל הגבות, ונגרמים כתוצאה מהתמקדות חזקה ומאמץ חשיבתי רב המתבטא באזור המצח ממש מעל קצה הגבה לכיוון האף, אפשר לאפיין אדם זה כאחד אשר ישים לב לפרטים הקטנים. הפרסנולוגיה מסבירה מדוע אנשים מסוימים טובים במכירות, בעוד אחרים יעדיפו להיות מתכנתי מחשבים, מדוע אנשים מסוימים אוהבים ללמד ואחרים מעדיפים להיות שומרי-יערות. המבנה הפיזי שלנו עוזר לענות על כמה מן השאלות הללו. הפרסונולוגיה היא מפתח להכרת עצמנו והבנת אחרים. הבנת התכונות שלנו יכולה להביא אותנו לרמת מודעות עצמית גבוהה כמו כן, ככל שאנו מודעים לתכונות של האחר נדע לתקשר איתו הרבה יותר טוב. באמצעות תרגול שליטה (dominion) על תכונותינו, והבנת התכונות של לקוחותינו, אנו יכולים לצמצם את מספר הבעיות שעלולות להתעורר כאשר אנו מתקשרים עם אחרים. אנו נהיה מסוגלים לפתח רמה חדשה של תקשורת.
  • רוצים לדעת עוד על עמיתכם מביז ע"פ תווי פניו {טיפ מתיבת הטיפים של איתן} (23/08/2012)

    תכונת יכולת ההערכה המוסיקלית מאופיינת על ידי מעוגלות ההיקף החיצוני של האוזן. ככל שהאוזן מעוגלת יותר, כך רבה יותר הרגישות לצליל. תפקיד התכונה: תכונת יכולת ההערכה המוסיקלית היא מורכבת יותר מאשר המבנה התפקודי הפשוט של הפתח הפנימי של האוזן או צורת האוזן החיצונית עצמה. מבנה האוזן הוא פשוט ערוץ לקליטת צלילים. ככול שמבנה האוזן מעוגל יותר כך רב יותר הדיוק של קליטת הצלילים. תכונה זו מסבירה את מהות הצליל לאו דווקא מוסיקה. אנשים בעלי יכולת מוסיקלית גבוהה יכולים להנות מצליל כמו קול פעמון, משב רוח וכו'. אשמח לתגובות
  • פנים רחבות מה אומר? {עוד 2 טיפים מתיבת הטיפים של איתן שגב} (29/08/2012)

    רוחב פנים מה אומר? שפה תחתונה מה אומר? אתם עומדים לקבל קוד-כניסה לתורה עתיקת יומין הידועה למעטים; גישה לידע שכול העושה בו שימוש, מגיע הכי רחוק שאפשר. אריסטו, החכם באדם, ידע לנבא "עתידות" בזכות התורה הזו... אלכסנדר מוקדון, המצביא האגדי, ידע לגייס את הלוחמים הנועזים ביותר... ואתם, תדעו איך 'לקרוא' כל אדם לפני שאמר מילה. בעולם האקדמיה, קוראים לקריאת תווי הפנים "פרסונולוגיה". היכולת לדעת מיהו האדם שנמצא מולך, הוכח מדעית בדיוק של 92% רוחב פנים מה הוא אומר? תכונה- ביטחון עצמי: תכונת הביטחון העצמי מאופיינת על ידי רוחב הפנים מקו הגבות ביחס לאורך הפנים, מהסנטר על לעיקול המצח. פנים רחבות - ביטחון עצמי גבוה אנשים בעלי פנים רחבות, בעלי בטחון עצמי גבוה, לוקחים על עצמם אתגרים ומאמינים ביכולתם לבצע וללמוד במהירות כל דבר. יש להם בטחון להתמודד עם כל מצב, אנשים אלה סומכים על עצמם, הם מאוד עצמאים. כשאנו פוגשים אנשים בעלי פנים רחבות, עלינו לקחת בחשבון שהם "..יודעים הכול.." ורוצים להראות לעולם שהם יודעים הכול. בתור אנשי מכירות אנחנו חייבים לתת להם לדבר, לספר על עצמם ועל ההצלחות שלהם, לשאול אותם כיצד הגיעו לאן שהגיעו, להדגיש את שיתוף הפעולה איתם ,בכדי שיבינו כיצד ימנפו לטובת העסק שלהם את המוצר שקנו. פנים צרות - בטחון עצמי נבנה. אנשים בעלי פנים צרות, בעלי בטחון עצמי נבנה. רוכשים את הביטחון העצמי שלהם באמצעות ידע, לפני שהם נכנסים למצב חדש או לוקחים על עצמם משימה חדשה, הם נוטים ללמוד תחילה את כל שעליהם לדעת. לאנשים אלו חשוב השרות, חשוב מי הוא הבעלים של המוצר, חשובים להם הרבה פרטים לפני שהם מקבלים החלטה לעשות צעד קדימה. עם אנשים כאלו חשוב לעבוד לאט ועם הרבה סבלנות ולתת להם את כל המידע הנדרש בכדי שירגישו בטוחים לפני שהם מקבלים החלטה. שפה תחתונה מה אומר? תכונה- נתינה גבוהה, תכונה זו מאופיינת על ידי מלאות השפה התחתונה בהשוואה לגודל הפנים. שפה תחתונה מלאה - נתינה אוטומטית ברמה גבוהה. כשאיש מכירות ניפגש עם אדם בעל שפה תחתונה מלאה, הוא יכול לקחת בחשבון שהאדם מולו נדיב ומוכן לתת מרכושו ומזמנו עבור אחרים ופחות דואג לעצמו. לאנשים עם שפה תחתונה מלאה, המחיר פחות חשוב. מה שיותר חשוב לאדם זה, שירות טוב, יחס אישי, ושיהיה לו למי לפנות בעת הצורך. שפה תחתונה דקה - נתינה אוטומטית ברמה נמוכה. כאשר השפה התחתונה דקה בהשוואה לגודל הפנים, אנשים אלה יכולים להיחשב בעיני אחרים כחסכנים ומחושבים כספית, אך כאשר אדם כזה נותן יש לכך משמעות גדולה. יש להם נטייה טבעית להימנע מנתינה הם אינם מבינים את המטרה שבעניין כאשר אחרים מעניקים להם משהו רק לשם הנתינה. בפגישה עם בעלי שפה תחתונה דקה, יש לקחת בחשבון כי הדגש אצלם הוא יותר על המחיר, ולכן יש לפנות ולהציע להם משהו במבצע, והסיכויים לסגירת העסקה גבוהים יותר. כמובן יש לקחת בחשבון מאפיינים אישיותיים נוספים הקובעים לגבי המחיר המאזנים תכונה זו. רוצים ללמוד עוד הינכם מוזמנים לערב ייחודי שאנו עורכים ב-11.9 בכפר סבא. הארוע, הקפה והעוגה חינם! הכנסו ללינק והרשמו עכשיו http://www.bizmakebiz.co.il/Members/5b4b5ed4-2e9b-4d95-8f9d-78c6549cc276/Events/24213/ תודה איתו שגב וגדעון טל
  • טיפ לשנה החדשה: הדפיסו את מעגל החיים ומלאו אותו (23/09/2012)

    בימים אלה אנו נוהגים לבצע חשבון נפש ובנוסף חושבים הרבה לקראת השנה החדשה. השנה רצינו לצייד אתכם בטיפ מגדעון ואיתן ".. מעגל החיים שלנו - האיזון שלנו.." לכל אחד גלגל החיים שלו...לפניכם שרטוט של גלגל עם פלחים של כל אחד מתחומי חיינו. הגלגל בנוי מרמה 1-10 אחד הינו תוצאה איננה משביעת רצון 10 מצוינת. סמנו את הנקודות בכל פלח ופלח וחברו אותם בקו רצוף. הגלגל שתקבלו הינה מפת החיים שלכם היום. -------------------------------------------------------------------------- הגלגל שתקבלו הינה מפת החיים שלכם היום. -------------------------------------------------------------------------- וכעת האם לדעתכם הגלגל מתגלגל או מקרטע..? האם הינכם רוצים לגרום לכך שהגלגל יתגלגל ? באם הינכם רוצים אך מרגישים תקועים פנו אלינו גדעון טל: 052-5222982 ואיתן שגב: 050-4035111 ונשמח לתת לכם כלים מעשיים לשינוי המקום בו הינכם נמצאים במסגרת הקורסים היחודיים שלNEXT ולהביא את עצמכם להצלחה ולהגדלת התוצאות העסקיות. NEXT- שיטת ייחודית פורצת דרך משולבת בכלי אימון קריאת תווי פנים ושפת גוף. גדעון טל 052-5222982 11111next@gmail.com איתן שגב 050-4035111 www.next111.wordpress.com
  • טיפ גדול מתיבת הטיפים של איתן -כל אחד יכול לדעת האם האדם מולו סובל ממתח נפשי גבוה – שימו לב היטב לעיניים של כל ה"כוכבים" בתמונה (31/10/2012)

    לא צריך להיות גאון בשביל לנחש שחוסני מובארק, נאסראללה, אולמרט כפי שאתם רואים בתמונה במתח ובדיכאון. אך באמצעות קריאת פנים (פרסונולוגיה) כל אחד יכול ללמוד כיצד להבחין ולאבחן את הסימנים הפיזיים המעידים על כך שאדם סובל ממתח נפשי גבוה. מבט מבחוץ הסממן הפיסי הבולט ביותר המעיד על קיום של מתח נפשי גבוה הוא הבולטות של הלבן בעיניים מתחת לקשתיות. סימנים פיזיים נוספים הם מבט זגוגי וחסר ההבעה, עיניים אדמומיות או עור פנים מבריק ובוהק. מבט מבפנים איך זה קורה? מתח נפשי יכול להיגרם מהרבה משתנים בחיים החל מהכנות לטיול, דרך חיי הזוגית והחיים המודרניים והתובעניים, תחושה של כישלון וכמובן עד מצבים קיצוניים של שבי או תחושת רדיפה. ככל שהמצב ה'מלחיץ' נמשך זמן רב יותר כך גם גוברים ומתחזקים הסימנים הפיזיים ונדרש הרבה יותר זמן ל'השתחרר' ממנו ולחזור לחיים נורמטיביים. אז מה עושים? עצה מול לקוח או בפגישה עסקית: זיהית אצל לקוח או שותף פוטנציאלי או מכרייך מתח נפשי גבוה? ראשית כל תדע שהלקוח או השותף הפוטנציאלי בסטרס כדאי להציע לו להתרכז ב-'היום', לחשוב על 'המחר' ולשכוח מ-'האתמול'. כמו כן לשלוח אותו לנוח או לעסוק במטלה שתעסיק אותו ברמ"ח אבריו ומאה אחוז מכושר הריכוז שלו. עצה לעצמך: אם יש בך יכולת שליטה עצמית טובה, תדאג לשחרר את עצמך ממילים קשות ומחשבות שליליות, צא לטייל בקרבת מים או עצים או הקשב למוזיקה מרגיעה תוך השענות אחורה ונשימה עמוקה. אם השליטה שלך בעצמך חלשה, מומלץ לפנות לעזרה. הטיפ ניתן ע"י איתן שגב פרסונולוג
BizMakeBiz פותח ע"י